streda, 25. septembra 2013

Flirt

Trošku som sa s ním pohrala :-)





23 komentárov:

  1. Já.. nemám slov. Ta látka je dokonalá. A to co jste s tím provedla... To je něco neuvěřitelnýho. Čelist jen těžko sbírám z podlahy.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádhera. Už jsem chválila u Bellet, ale musím znovu, ten panel si povýšila o několik úrovní. Jsem ho dokonce přes Sashe musela sdílet na svůj facebook, aby i mí přátelé viděli tu nádheru.:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dalo by sa povedať, že si s ním poflirtovala a takto sa vyfarbil :) Ako obyčajne sánka až pod stolom, nádherné Katka.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Linda combinación de rojo y azul,
    el acolchado es perfecto!

    Pekná kombinácia červenej a modrej,
    výplň je perfektné!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Какая сложная работа! Вы молодчина!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tento panel se mi moc líbil i předtím, teď je to fakt nádhera. Zajímalo by mne, jestli jedříve prošíváš a pak dovyšíváš nebo naopak. Já vyšívám až nakonec, ale tak max. kontury.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ♥ toto som najprv vyšívala spolu s vatelínom a potom voľne prequiltovala aj so spodnou stranou topu.

      Odstrániť
  7. Katuš... mě ta látka moc neoslovila, ale když vidím, kam jsi ji vyzdvihla,, tak jí propadám... Překrásná práce!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. no....je to krásne, páči sa mi to, ale nerozumiem tomu. Ak som dobre pochopila, tak si látku so vzorom tak nádherne "povyšívala"?

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Katka, pekne si poflirtovala. Túto látku som ešte nevidela, výborne si ju prekomponovala do zaujímavého dielka.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ďakujem krásne za milé komentíky kuriatka moje :-) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Opět nádherný polštářek, ostatně jak všechny Vaše věci. Něžné, milé a nádherně propracované. Inspirativní.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. очень красиво))))))))))))

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Naprosto luxusní, dokonalé! Jste fakt třída, smekám.

    OdpovedaťOdstrániť